reklama

Tajomstvo úsmevu odhalené.

Priatelia, dnes v tento upršaný deň, vám prinášam článok, zameraný rovno na dve témy. Prvá sa týka Úsmevu, ktorá zároveň prelína do druhej témy Náš pes Nero. Dúfam, že sa vám bude čítať tak dobre, ako sa mne dobre písalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Všetci dobre poznáme čo sa spieva v jednej celkom známej, vždy povzbudivej slovenskej pesničke od skupiny MODUS - Úsmev. Spieva sa tam jedna fráza, podotýkam pravdivá. "Úsmev nie je žiadna šifra." A tak to presne je. Povedzme si, koľkých úsmev ranil, ublížil či nebodaj zarmútil?? Podľa mňa nikoho. Predsa len, keď sa na vás niekto usmeje hneď máte krajší deň, nie? 

Je to úplne jedno, či sa na vás usmeje vaša polovička hneď po prebudení (ten úsmev milujem najviac ), je jedno či sa na vás usmeje sestra, brat, mamina alebo ocino pri raňajkách. Je jedno či sa na vás usmeje čašníčka v kaviarni, predavačka v stánku s novinami, SBSkar v hypermarkete, vaša asistentka, učiteľ, doktor, najlepší kamarát alebo kolega v práci. Je to jedno aj tak vás ten úsmev vždy povzbudí a poteší. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Avšak ja osobne mám taký názor, že aj keď sa na vás ľudia usmievajú, nemusí to byť vždy úprimne. Povedzme si na rovinu koľko z nás to robí, že aj keď má zlý deň tak sa usmieva aby sa ho nevypytovali čo sa deje, alebo aby sme zas na oplátku niekoho potešili? Ľudia nie sú zrovna najúprimnejší.

 

No dnes, vám sem chcem dať fotku nášho psa, volá sa Nero. V skratke vás zoznámim. Ako prvé by som uviedla na mieru jeho povahu, ktorá je až nadmieru šibalská, je to naj najväčší výkvet rodiny. Robí nám starosti ale aj radosti. Robí nám nervy, zúrime na neho, robí si čo chce, niekedy to vyzerá, že to robí naschvál lebo ho to baví. Ale my vieme, že je to len nevyvbúrené šteňa , občas sa chytáme za hlavy čo všetko je možný urobiť. Čo všetko dokáže, nie zjesť ale ZOŽRAŤ, kade všade dokáže ujsť, len aby išiel na potulky za susedným psom (jeho najlepší kamoš), čo všetko je schopný urobiť, len aby sa mu niekto venoval, koľko oblečení už roztrhal keď po nás skákal, lebo ho to proste baví. Od vtedy, čo ho doma máme si nikto z nás neodvážil obliecť na seba niečo svetlej farby, pretože nemá šancu prejsť cez dvor bez toho aby Nero na neho nehodil litre slín , aj keď pravdou je, že jemu je jedno, čo máte na sebe, sliny sú proste všade. Je ako vodná nádrž na sliny. Keby ste ho poznali, v skutočnosti by ste vedeli že by neublížil ani muche, máme doma riadne zlatého kocúrika, Murka. Máme ho od malička, tak ako Nera. Idem si tak po dome a občas nazriem von oknom. Priatelia to keby ste videli, Nero sa rozvaľuje na mäkkej tráve v našej záhrade a Murko po ňom skáče ako na trampolíne Nero sa tvári ako keby sa ho to ani netýkalo, s Murkom sú ako bratia. Murko Nerovi vyčesáva chvostík, Nero ho na oplátku tými litrami slín "umyje" . Pohľad na nezaplatenie 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

A ja som jedného, pekného a slnečného dňa vzala foťák, ktorý našťastie Nero nezaslintal, pretože nestihol. Išla som mu urobiť nejaké fotky do rodinného albumu, kde sa mi naskytla sekundová momentka, ktorá sa nepodarí každý deň. Samozrejme ako inak Nero spal, keď som k nemu prišla vstal, a ako inak zíval. Tváril sa akoby nespal od narodenia. A ja dieťa šťasteny som mala tú možnosť zachytiť, veterinár by povedal, že je to len zívnutie, ale pre mňa je to najkrajší, najdokonalejší, najúprimnejší a najveselejší ÚSMEV , pri zívaní . 

 

Dúfam, že aj vás táto fotka rozveselí, tak ako mňa rozveselí to, keď sa na ňu po ťažkom dni pozriem.

Lucia Hľadajová

Lucia Hľadajová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vitajte na mojom blogu, Som dvadsaťdva ročná dievčinka z krásneho Horehronia, naša malebná dedinka sa nachádza v zdĺhavom údolí, ktoré sa tiahne až do druhej dediny. Michalová je svojím spôsobom svojská. Má škôlu, úrad, pizzeriu, kinosálu, kostolík, nejakú krčmičku a tiež aj ihrisko. Nie je to nóbl dedinka, ale obyvatelia v nej si žiju spokojným životom. Horehronie ako také ponúka pestrú škálu, krásnej prírody. Myslím si, že Michalová má svoje čaro.... však otiaľ pochádzam :DVyštudovala som ten najkrajší odbor na svete vôbec, Konzervátorstvo a reštaurátorstvo kníh, starej tlače a papiera v Banskej Štiavnici. Avšak aj napriek láske k umeniu som sa rozhodla pre prácu v sociálnej oblasti. Zbožňujem SLONY, samotnú prírodu a jej stvorenia, ručnú prácu (sama nejakú podnikám), moju rodinu a svoje šťastie. Tu na mojom profile nájdete rôzne články z môjho života. Vtipné, zábavné i smutné zážitky naozaj každého druhu a zamerania. Ešte raz vám ďakujem, že ste si otvorili môj blog a dúfam, že vás moje písanie nesklame ;)Príjemné čítanie :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu